UUSI Yritysjohdon data-, digi- ja AI-johtamisen ohjelma syksy 2024

Kauppakamareiden jäsenet - digijohtamisen ohjelma
Normaalihinta - digijohtamisen ohjelma

29.10.2024  I  26.11.2024  I  11.12.2024

Syvennä osaamistasi Keskuskauppakamarin uudessa Yritysjohdon data-, digi- ja AI-johtamisen ohjelmassa!

Liiketoiminnan muuttuessa yhä nopeammin ja monimutkaisemmaksi, johtajan valmius toimia muuttuvassa digitaalisessä ympäristössä ja tieto- ja tekoälypohjaisen johtamisen merkitys korostuvat entisestään.
Keskuskauppakamari järjestää uuden Yritysjohdolle suunnatun ohjelman, joka tukee johtajia data-, digi- ja tekoälykokonaisuuden johtamisessa.

Yritysjohdon data-, digi- ja AI-johtamisen ohjelman osallistuja saa:
– Syvällisen käsityksen siitä, miten hyödyntää dataa ja tekoälyä strategisessa päätöksenteossa.
– Konkreettisia työkaluja ja menetelmiä digitaalisen transformaation johtamiseen.
– Ymmärrystä siitä, miten rakentaa kulttuuri, joka tukee datavetoista ja älykästä organisaatiota.
– Kattavan kuvan mahdollisuuksista, riskeistä ja johtajan vastuista sekä digitaalisuuteen liittyvästä sääntelystä.
– Valmiudet tunnistaa ja hyödyntää uusia liiketoimintamahdollisuuksia data- ja digitaalisuuslähtöisesti.
– Verkostoitumismahdollisuuksia.

Lisäksi ohjelman osallistujat toteuttavat yhdessä kumppanimme kanssa johtajan tekoälyvalmiuksia parantavan harjoitustehtävän.

Seminaareissa käsitellään aihealueita eri näkökulmista, kuullaan huippuasiantuntijoita ja yritysesimerkkejä sekä keskustellaan vertaisverkoston kanssa. Lisäksi tarjoamme erilaisia oheisohjelmia ja verkostoitumismahdollisuuksia.

Ohjelma sisältää kolme moduulia. Suosittelemme ohjelmaan osallistumista paikan päällä Helsingissä. Voimme tarvittaessa avata etäyhteyden. Ohjelman toteutuksessa hyödynnämme digitaalista Howspace-työtilaa, joka tarjoaa sähköiset materiaalit ja keskustelualustan ohjelmaan osallistuville.

Ohjelma on suunnattu yritysten ja organisaatioiden johdolle, johtoryhmiin kuuluville ja hallitusten jäsenille. Ohjelmaan otetaan enintään 30 osallistujaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ohjelma täydentyy kevään 2024 aikana.

Moduuli I: DIGITALISAATIO JA KYBERTURVALLISUUS
Tiistai 29.10.2024 klo 12.00–17.00

Seminaarin sisältö:

• Digitalisaation mahdollisuudet yritystoiminnan ja tuottavuuden tehostamiseen
  • Tilannekatsaus tietosuojaan, tietoturvaan ja kyberturvallisuuteen – johdon vastuu
  • Yrityscase
  • Ohjeistus ohjelman aikana toteutettavaan johtajan tekoälyvalmiuksia kehittävään tehtävään

Moduuli II: DATA JA DATALLA JOHTAMINEN
Tiistai 26.11.2024 klo 12.00 – 17.00

• Mitä EU:n data-asetus tarkoittaa yritysten toiminnan kannalta
  • Etumatkaa muihin varustautumalla ajoissa Data Actiin
  • Data-avaruudet lisäävät datan saatavuutta ja hyödynnettävyyttä
  • Digitaalisen transformaation johtaminen

Moduuli III: TEKOÄLY JA JOHTAMINEN
Keskiviikko 11.12.2024 klo 12.00 – 17.00

Seminaarin sisältö:

• Tekoäly tehostaa työntekoa, mutta ei korvaa ihmistä
  • Tekoälyyn liittyvä sääntely yritysten näkökulmasta
  • Johtajan AI-taidot ja tekoälykokonaisuuden johtaminen
  • Yrityscase
  • Ohjelman aikana toteutetun tehtävän läpikäynti

Ohjelman sisällöstä vastaa Keskuskauppakamarin varatoimitusjohtaja Johanna Sipola. Ohjelman käytännön toteutusta hoitaa Keskuskauppakamarin tapahtumatuottaja Karoliina Korhonen.

Ohjelmaan sisältyy:

• Teams-ennakkotapaaminen keskiviikkona 17.10.2024 klo 15.30 – 16.30, jossa osallistujaesittelyt ja tutustuminen Howspace-työtilaan sekä ohjelmaan liittyvä ennakkotehtävä.
  • Ohjelmassa mainitut seminaarit tarjoiluineen.

Osallistumismaksut: Kauppakamareiden jäsenyritysten osallistujille 2290 € + alv. 24 %, normaalihinta 2790 € + alv. 24 %. Teemme mielellämme pakettitarjouksen, mikäli yrityksestäsi tulee useampia osallistujia ohjelmaan. Huomioithan, että paikkoja on rajoitetusti ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Maksu- ja peruutusehdot: Laskutamme ohjelman osallistumismaksun ohjelman alkaessa. Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään 7 vuorokautta ennen ohjelman ensimmäistä seminaaria. Myöhäisemmästä peruutuksesta veloitetaan 50 % osallistumismaksusta. Paikan voi tarvittaessa siirtää toiselle osallistujalle.

Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä: Keskuskauppakamarin Ilmastositoumuksen mukaisesti olemme sitoutuneet tavoittelemaan hiilineutraaliutta vuoteen 2035 mennessä. Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä, pyrimme vähentämään päästöjä ja kompensoimme tapahtumasta aiheutuneet päästöt. Tämän vuoksi kysymme sinulta ilmoittautumisen yhteydessä, kuinka saavut tapahtumaan. Autathan meitä tekemään hiilijalanjäljestä mahdollisimman pienen käyttämällä mahdollisuuksien mukaan julkisia liikennevälineitä.

Kyberturvallisuus on syytä ottaa vakavasti. Lue Keskuskauppakamarin uutishuonejuttu tästä.

Kysy ryhmäalennuksestamme!

Ryhmänä osallistuminen kannattaa, sillä tarjoamme alennuksen jo kahdesta saman yrityksen osallistujasta.

Olethan yhteydessä avainasiakaspäällikkö Katariina Aaltoseen, katariina.aaltonen@chamber.fi tai 050 542 6081.

Tutustu myös muihin Keskuskauppakamarin järjestämiin yritysjohdon ohjelmiin tästä.

Kategoriat:pipedrive, yritysjohdonkyberjohtamisenohjelma-osallistuja, Tapahtuma-Johtaminen, Tapahtuma-Yritysjohdonohjelmat