Anna Yli-Saunamäki ja Terhi Walamies viestinnän asiantuntijoiksi Keskuskauppakamariin

Keskuskauppakamarin viestintätiimiin on valittu kaksi uutta viestinnän asiantuntijaa. Brysselistä europarlamentaarikon avustajan tehtävistä siirtyvä kasvatustieteiden kandidaatti Anna Yli-Saunamäki aloittaa Keskuskauppakamarissa kesäkuun lopussa. Yli-Saunamäki vastaa erityisesti vaikuttamisviestinnästä ja sosiaalisesta mediasta. Akavasta Keskuskauppakamariin toukokuussa siirtynyt valtiotieteiden maisteri Terhi Walamies vastaa puolestaan visuaalisesta viestinnästä sekä palveluiden viestinnästä.

”Sekä Annalla että Terhillä on molemmilla monipuolista osaamista viestinnästä ja heidän osaamisensa täydentää kauppakamarien viestintää erinomaisesti. Olen todella iloinen, että he aloittavat tiimissäni”, sanoo Keskuskauppakamarin viestintä ja yhteiskuntasuhdejohtaja Pauliina Pulkkinen.