Kauppayhdistysten maatilaisuudet syksyllä 2019

Keskuskauppakamari ja sen yhteydessä toimivat kahdenväliset kauppakamarit ja kauppayhdistykset tarjoavat tulevina viikkoina elo-syyskuussa kansainvälistyville yrityksille ja muille toimijoille mahdollisuuden kuulla tuoreimmat uutiset Suomen vientimarkkinoita.

Kohdemaissa vaikuttavat Suomen suurlähettiläät antavat katsauksen kohdemaidensa poliittisesta ja taloudellisesta tilanteesta sekä keskeisistä investointihankkeista, joita suomalaisyritysten kannattaisi seurata. Tilaisuuksissa on mahdollisuus myös keskustella toisten yritysten kanssa kyseiseen markkinaan liittyvistä haasteista ja mahdollisuuksista.

Tänä vuonna erityisen mielenkiintoista on kuulla tuoreimmat näkemykset muun muassa Kiinan ja Hongkongin sekä Latinalaisen Amerikan poliittisesta ja taloudellisesta tilanteesta. Samoin Iranin kaupan hyytyminen tulee esille.

Tapahtumat:

Keskuskauppakamarin hallinnoimat kauppayhdistykset

Keskuskauppakamari hallinnoi 17 kauppayhdistystä, joiden toiminnasta saa lisätietoja osoitteessawww.kauppayhdistys.fi. Keskuskauppakamarin alla toimivat kauppayh­distykset ovat osa maailmanlaajuista FinnCham-verkostoa, joka verkottaa ulkomailla toimivat kahden maan väliset kauppakamarit, kauppayhdistykset ja –killat www.finncham.fi

Suomessa kauppayhdistysten jäsenmaksu vaihtelee 150 – 200 euroon.