”Läsnäoleva, hyväntuulinen ja ihmisläheinen” – G Livelab Tampereen järjestyksenvalvoja Joni palkittiin Vuoden työntekijänä

Järjestyksenvalvoja Joni ”Pietu” Myllyniemi palkittiin Keskuskauppakamarin Vuoden työntekijä -ansiomerkillä. Kuva: Julia Röyttä

Elävän musiikin klubi ja tapahtumatila G Livelab Tampereen vastaavana järjestyksenvalvojana työskentelevä Joni ”Pietu” Myllyniemi palkittiin Keskuskauppakamarin Vuoden työntekijä -ansiomerkillä.

G Livelab Tampere on 250 asiakaspaikan korkeatasoinen tapahtumatila Tampereen ydinkeskustassa. Noin 200 tapahtumaa musiikkikeikoista seminaareihin ja perhejuhliin vuosittain järjestävä klubi työllistää vakituisesti kymmenkunta ja osa-aikaisesti noin toiset kymmenen työntekijää.

Yrityksen toiminta on alkanut kesällä 2019, joten koronaviruspandemia ja rajoitustoimet ovat vaikuttaneet sen toimintaan lähes alusta asti.

”Kehittämällä hybridikonsertteja sekä muita vaihtoehtoisia ja turvallisia toteutustapoja olemme kuitenkin pärjänneet hyvin. Tulevaisuus näyttää valoisalle, kunhan pandemiatilanne helpottaa”, sanoo G Livelab Tampereen toimitusjohtaja Annamaija Saarela.

Yritys palkitsee työntekijöitä muun muassa yhteisillä juhlilla pitkin vuotta. Tänä vuonna yritys haki vastaavana järjestyksenvalvojana työskentelevälle Joni ”Pietu” Myllyniemelle Keskuskauppakamarin Vuoden työntekijä -ansiomerkin.

”Joni on pidetty työntekijä, joka saa valtavasti positiivista palautetta asiakkailta. Hänellä on poikkeuksellisen hyvät asiakaspalvelutaidot ja erittäin iloinen asenne työhönsä. Hän on rautainen ammattilainen mutta samalla läsnäoleva, hyväntuulinen ja ihmisläheinen”, hehkuttaa Saarela.

Merkki luovutettiin henkilöstön juhlissa marraskuun alussa ja se tuli sen saajalle täytenä yllätyksenä.

”Kun kerroimme tunnustuksesta sosiaalisessa mediassa, se sai valtavan määrän tykkäyksiä, ja seuraavina päivinä Joni sai vastaanottaa runsaasti onnitteluja asiakkailta. Tämä kertoo siitä miten paljon asiakkaat hänestä pitävät”, kertoo Saarela.

Keskuskauppakamarin Vuoden työntekijä -ansiomerkki myönnetään ansiokkaasta työstä yrityksen menestyksen tai työyhteisön hyvinvoinnin edistämiseksi. Yritys voi määrittää omaan palkitsemisjärjestelmäänsä sopivat myöntämisperusteet ja vuosittain voi hakea useita merkkejä, esimerkiksi yksikkökohtaisesti tai onnistuneesta projektista tiimille.