Kansainvälisen kaupan ja kuljetusten riskit koronakaudella -webinaari - Keskuskauppakamari

Kansainvälisen kaupan ja kuljetusten riskit koronakaudella -webinaari

Ajankohta ja paikka

Alkaa
20.8.2020
Päättyy
20.8.2020
Tapahtumapaikka
Verkkotapahtuma

icc-incoterms-2020-logo_color-rgb.png (89 KB)

Kansainvälinen kauppakamari ICC järjestää webinaarin

KANSAINVÄLISEN KAUPAN JA KULJETUSTEN RISKIT KORONAKAUDELLA
– Korona, vihreä talous, vienti ja kuljetukset sekä Incoterms® 2020 torstaina 20.8.2020

Webinaarin asiantuntijoina toimivat asianajaja Lauri Railas (Railas Oy), riskienhallintapäällikkö Jan Virtavuori (Wärtsilä), liikenne- ja elinkeinopolitiikan johtava asiantuntija Päivi Wood (Keskuskauppakamari) sekä Keskuskauppakamarin kansainvälisten asioiden johtaja ja Kansainvälisen kauppakamarin maajohtaja Timo Vuori.

Tilaisuus on suunnattu kansainvälisen kaupan parissa työskenteleville, yritysten vienti-, tuonti- ja logistiikka-asiantuntijoille sekä sopimusten, riskienhallinnan ja vakuutusten kanssa toimiville. Erityisesti myyntityötä tekevien ammattitaitoon kuuluu oikeiden toimitusehtojen tuntemus.

Ilmoittautuminen 19.8.2020 klo 14 mennessä.

Ohjelma 20.8.

Klo 9.00–9.15 Kansainvälisen kaupan tila ja vientiyritysten kunto
Timo Vuori, Keskuskauppakamarin kansainvälisten asioiden johtaja ja Kansainvälisen kauppakamarin maajohtaja

Klo 9.15–9.45 EU:n sisämarkkinat ja kuljetusten toimivuus
Päivi Wood, liikenne- ja elinkeinopolitiikan johtava asiantuntija, Keskuskauppakamari

Klo 9.45–10.30 Kansainvälisen kaupan ja kuljetusten riskienhallinta
Lauri Railas, asianajaja, Railas Oy

Klo 10.30–11.00 Vientiyrityksen toimet kuljetusten riskienhallinnassa
Jan Virtavuori, riskienhallintapäällikkö, Wärtsilä

Lähetämme osallistujille webinaarilinkin päivää ennen tilaisuutta.
Osallistumismaksu sisältää myös webinaaritallenteen.

Peruutusehdot: Kuluton peruutus 13.8.2020 saakka, minkä jälkeen tapahtuvasta peruutuksesta laskutetaan koko webinaarin hinta.

Tapahtuman tuottaa Keskuskauppakamarin Palvelu Oy.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Tarjoamme osallistujille mahdollisuuden tilata 320-sivuisen Incoterms® suomi-englanti julkaisun etuhintaan 65 € + alv 10 % (kirjan normaalihinta on 85 € + alv 10 %). Tilaukset ICC-kaupasta

Saat alennuskoodin ilmoittautumisen yhteydessä.
Jos teet tilauksesi 10.8.2020 mennessä, postitamme julkaisun vielä ennen webinaaria.

icc-_fi_cmyk.jpg (55 KB)

Tapahtuma on päättynyt.