Kauppakamarin veropäivä, verkkokoulutus 14.12.2023

Päättyy
14.12.2023
Verkkokoulutus

Kauppakamarin veropäivä on vuosittainen taloushallinnon ammattilaisten ja yrittäjien ajankohtaistapahtuma, joka tarjoaa keskeiset lakimuutokset ja -uudistukset sekä muut ajankohtaiset tilinpäätös- ja veroasiat tiiviinä, käytännönläheisenä pakettina.

Tämän vuoden Kauppakamarin veropäivässä käymme läpi uuden hallitusohjelman verolinjaukset ja arvioimme niiden vaikutuksia sekä suurten että pienempien yritysten ja omistajien toimintaan. Verotuksen ajankohtaiskatsauksessa keskitytään tuoreimpiin lainsäädäntömuutoksiin kuten tutkimus- ja kehittämistoiminnan yhdistelmävähennykseen sekä uusimpaan oikeuskäytäntöön. Kirjanpidon ja tilinpäätöksen katsauksessa tarkastellaan tilinpäätöksen laatijan ja muiden sidosryhmien kannalta ajankohtaisimpia teemoja.

Osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä luennoitsijoille chat-viestein. Verkkokoulutus tallennetaan ja osallistujat saavat tallenteen tilaisuuden jälkeen. Esitysaineistot jaetaan osallistujille sähköisesti.

Lähetämme ilmoittautuneille webinaarin katselulinkin sekä linkin päivän materiaaleihin sähköpostitse tiistaina 12.12.2023.

HUOM. Kauppakamarin veropäivää järjestetään myös lähikoulutuksina useilla paikkakunnilla. Kiertueaikataulun löydät täältä.

OHJELMA 14.12.2023

9.00 Tilaisuuden avaus ja päivän käytännön asiat
Johtava veroasiantuntija Tomi Viitala, Keskuskauppakamari

9.10 Talouskatsaus
Pääekonomisti Jukka Appelqvist, Keskuskauppakamari

9.40 Ajankohtaista verolainsäädännöstä ja hallitusohjelmasta
Johtava veroasiantuntija Tomi Viitala, Keskuskauppakamari

10.30–10.45 Tauko

10.45 Ajankohtaista verolainsäädännöstä ja hallitusohjelmasta jatkuu

11.30–12.15 Lounastauko

12.15 Kirjanpidon ajankohtaiskatsaus
Senior Tax Advisor Risto Walden, Bilanssi Oy

13.45–14.00 Tauko

14.00 Verosuunnittelun ajankohtaiskatsaus
Senior Tax Advisor Risto Walden, Bilanssi Oy

15.15 Yritysverotuksen oikeuskäytäntöä
Veroasiantuntija, Tax Partner Ilkka Lahti, HL Tax & Legal

16.00 Tilaisuus päättyy

Peruutusehdot:
Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään seitsemän vuorokautta ennen tilaisuutta. Mikäli peruutus tapahtuu myöhemmin kuin seitsemän vuorokautta ennen tilaisuutta, veloitetaan koko koulutuksen hinta.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Tapahtuma on päättynyt.