Teams-webinaari Aleksanterinkatu 17 00100 Helsinki Suomi
Markkinoinnin hyvät tavat digikanavissa. Kuinka markkinoida alaikäisille tai vain aikuisille? Tunnistathan syrjivän markkinoinnin?
Keskuskauppakamarin järjestämässä tilaisuudessa perehdymme siihen, mitä digimarkkinoinnissa on otettava huomioon, jotta markkinointia ei katsota hyvän tavan vastaiseksi. Lisäksi kerromme, miten saa markkinoida vain aikuisille tarkoitettuja tuotteita ja perehdymme syrjintätapauksiin vuosien varrelta.
Tilaisuus sopii markkinoijille, median edustajille, vaikuttajille, viestintätoimistoissa työskenteleville ja alan opiskelijoille.
HUOM. Koulutus toteutetaan vain verkossa. Lähetämme ilmoittautuneille Teams-linkin koulutusta edeltävänä päivänä.
OHJELMA
9:30 Tilaisuuden avaus Stina Wikberg, johtaja, yritysten itsesääntely ja vastuullisuus, Keskuskauppakamari
MENin tausta ja syrjintätapausesimerkkejä vuosien varrelta Päivi Romanov, puheenjohtaja, mainonnan eettinen neuvosto (MEN)
Alaikäisille markkinoinnin haasteet – Mitä markkinoinnissa tulee huomioida, kun kohderyhmänä on alaikäiset tai markkinointi tavoittaa laajasti alaikäiset? – Mitä haasteita nykyaikainen digimarkkinointi ja sosiaalinen media on tuonut markkinoinnin hyvän tavan mukaisuuden arviointiin? Nea Welling, VT, Senior Legal Counsel, Vestra Advisors Oy
Tilaisuus päättyy klo 10.45.
Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Päivi Romanov on mainonnan eettisen neuvoston pitkäaikainen puheenjohtaja. Hän on toiminut urallaan myös tasa-arvovaltuutettuna.
VT Nea Welling toimii tällä hetkellä Senior Legal Counselina Vestra Advisors Oy:ssä. Nea Welling on erikoistunut markkinointi- ja somejuridiikkaan, ja hän myös bloggaa ja kouluttaa aktiivisesti someen ja markkinointiin liittyvistä ajankohtaisista aiheista.
Stina Wikberg työskentelee Keskuskauppakamarissa yritysten itsesääntelystä ja vastuullisuudesta vastaavana johtajana ja haluaa auttaa kaikkia yrityksiä toimimaan vastuullisesti. Hän on ollut tiiviisti mukana rakentamassa Ilmoituskanava-palvelua sekä muita Keskuskauppakamarin vastuullisuuden tuotteita ja palveluita. Aiemmin Stina on työskennellyt pitkään kirjankustannusalalla juridisen tiedon digitalisoinnin parissa sekä juridisten palveluiden kehittäjänä.